• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه از طرف سازمان ملی استاندارد انتخاب شد

  • کد خبر : 13490
  • 25 مهر 1402 - 14:20
شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه از طرف سازمان ملی استاندارد انتخاب شد
در روز جهانی استاندارد شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه انتخاب شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران؛ در روز جهانی استاندارد شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه انتخاب شد.

 

براساس این گزارش؛ آیین نکوداشت یکصدمین سال تاسیس سازمان استاندارد در سالن اجلاس سران با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه، دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، جناب آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد و حجه الاسلام و المسلمین ذوالنور نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با پیام روسای سازمان های استاندارد ایزو و استاندارد روسیه و با حضور نمایندگان کشورهای مختلف نظیر عربستان سعودی، عراق ، کشورهای آمریکای لاتین، مالزی و … و با حضور جمع کثیری از فعالان و صاحبنظران برگزار گردید.

 

در این گردهمایی ملی و بین المللی برای اولین بار علاوه بر واحدهای صنعتی و تولیدی، واحدهای خدماتی برتر از منظر استاندارد مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ، یکی از واحدهای نمونه برگزیده امسال بود که جناب آقای موسوی خطاط، رئیس محترم هیئت مدیره به نمایندگی از شرکت لوح تقدیر و تندیس این بزرگداشت را دریافت نمود.

 

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران افتخار دارد که با تولید محصولات با کیفیت با ورود به بازارهای جهانی بتواند نماینده ای مناسب برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت ایران بلاخص در حوزه سلامت و پزشکی باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=13490

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد