بانگ خبر، به نقل از قوه قضاییه: «در پی اظهار نارضایتیها و گلایهمندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد. تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسیهای اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعیالعموم موضوع را پیگیری میکند. در این راستا با تشکیل جلسهای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاههای متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.»
دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند
دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتیها و گلایهمندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=12722
- ارسال توسط : news
- 553 بازدید
- بدون دیدگاه