• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
2

۴ برد فرنگی‌کاران ایران در آغاز بازی‌های آسیایی/ شکست قهرمان سابق المپیک مقابل کاویانی‌نژاد

  • کد خبر : 12661
  • 12 مهر 1402 - 9:58
۴ برد فرنگی‌کاران ایران در آغاز بازی‌های آسیایی/ شکست قهرمان سابق المپیک مقابل کاویانی‌نژاد
۴ نماینده ایران در روز نخست کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در دور نخست مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند.

بانگ خبر، در آغاز رقابت های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژوی چین، در وزن ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی دارنده مدال طلای جهان در دور نخست به مصاف جیانندر از هند به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دلخانی در مرحله بعد با برنده دیدار چین‌تایپه و قزاقستان رو در رو خواهد شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده هانسو ریو دارنده ۲ مدال طلای جهان از کره‌جنوبی و محمد علی‌انسیا از اندونزی به میدان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان و نقره امیدهای جهان در دور نخست مقابل کیم هیون وو دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از کره‌ جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۹ بر ۳ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. کاویانی‌نژاد در دور بعد به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران اندونزی و چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده دارنده مدال طلای آسیا در دور نخست به مصاف آتابک عزیزبیک‌اف دارنده ۳ مدال نقره آسیا از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. علیزاده در دور بعد با عزیز آنامامدوف از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=12661

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد