• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4
رئیس هیئت مدیره جامعه دندانسازان ایران:

ضرورت ارتباط جامعه دنداسازان ايران با سایر کشورها

  • کد خبر : 12202
  • 03 مهر 1402 - 12:12
ضرورت ارتباط جامعه دنداسازان ايران با سایر کشورها
رئیس هیئت مدیره جامعه دندانسازان ایران از رویکرد سی‌امین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران با شعار " ارتباط پایا، درمان مانا" طی دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری خبر داد.

بانگ خبر، به گزارش بانگ خبر، فرید هاشم نژاد ظهر امروز دوشنبه سوم مهرماه سال جاری در نشست خبری سی‌امین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران که در هتل المپیک برگزارشد، اظهارکرد: رویکرد ما ارتباط تنگاتنگ با سایر اعضای دندانپزشکی ایران است. چرا که ما باید به کشورهای اروپایی و پیشرفته در این حوزه بپیوندیم.

وی افزود: کنگره پیش رو با شعار ” ارتباط پایا، درمان مانا” برگزار می‌شود.

همچنین ماهگلی رئیس دانشگاه پروتزهای دندان علوم‌پزشکی تهران در ادامه بیان کرد: گسترش نیاز به به رشته دندانسازی قابل ملموس است و با پیشرفت‌های بسیاری در این رشته در سطح کشور برخورداریم.

وی افزود: رشته دندانسازی از جهت بعد سازمانی و تشکیلاتی در کشور نیاز به پشتیبانی دارد. چرا که این رشته وابسته به تجهيزات و متریال مواد است.

ماهگلی جای بعد دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی رشته دندانسازی را خالی عنوان کرد و تقویت دانشگاه‌های پروتزهای دندان را ضروری دانست.

در ادامه ساهره محمدی سرپرست اجرایی سی امین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران، گفت: جامعه دندانسازان ایران همه ساله جهت ارتقاء سطح علمی و ایرادهایی علمی با رویکرد تبادل یافته‌‌ها، تجربیات و دانش روز دنیا، اقدام به برگزاری کنگره علمی کند.

وی افزود: در همین راستا، سی‌امین کنگره علمی جامعه دندانسازان ایران دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری واقع در هتل المپیک برگزار می‌شود.

محمدی ادامه داد: “ارتباط پایا، درمان مانا”شعار این رویداد مهم است که به لزوم ارتباط و تعامل بین پرتزیست و دندانپزشک جهت رسیدن به بهترين درمان اشاره دارد و این کنگره شامل بخش‌های سخنرانی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های پرسش و پاسخ و همچنین نمایشگاه مواد و تجهيزات است.

تنظیم: نازنین جوادیه

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=12202

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد