• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
7

مأمورسراهای بانک در صومعه‌سرا و تالش افتتاح شد

  • کد خبر : 10666
  • 04 شهریور 1402 - 14:55
مأمورسراهای بانک در صومعه‌سرا و تالش افتتاح شد
با حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و هیأت همراه، مأمورسراهای بانک در شهرستان صومعه‌سرا و تالش افتتاح شد.

بانگ خبر،  به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‏‌الحسنه مهر ایران، دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره ‌کل روابط عمومی و امور مشتریان، «علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «مهدی شهریاری» مدیرعامل موسسه آتیه رفاه با سفر به استان گیلان، مأمورسراها‏ی بانک در شهرستان‌های صومعه‌سرا و تالش را افتتاح کردند.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران در آیین افتتاح مأمورسراهای شهرستان‏‌ صومعه‌سرا و تالش، بیان کرد: ساختمان مأمورسرای بانک در شهرستان صومعه‌سرا شامل ۵ واحد و در شهرستان تالش شامل ۲ واحد است که طی ۶ ماه بازسازی شد.
در ادامه «علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی ضمن تقدیر از همراهی مدیرعامل بانک و اعضای هیأت مدیره بابت راه‌اندازی مأمورسرای شهرستان صومعه‌سرا و بازسازی مأمورسرای تالش، گفت: این ساختمان در شهرستان صومعه‌سرا با مساحت ۹۰۰ متر مربع و ۵ واحد و مأمورسرای تالش نیز به مساحت ۲۰۰ متر مربع و و ۲ واحد، آماده میزبانی از کارکنان بانک است.
«محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان، بیان کرد: برای رفاه حال همکاران، ظرف مدت کوتاه ۶ماهه توانستیم در شهرستان صومعه‌سرا ساختمانی نیمه‌کاره را به ساختمانی که شامل ۵ واحد مأمورسرا است، تبدیل کنیم و مأمورسرای تالش، پس از بازسازی، آماده استفاده توسط کارکنان بانک است که توسط مدیرعامل بانک به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و هیأت همراه در بازدید از شعب بانک در تالش و صومعه‌سرا، وضعیت عملکرد شعب را بررسی کردند

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10666

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.