• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0

بازدید معاونان وزارت بهداشت از مراکز بهداشتی، درمانی و دانشگاهی حوزه سلامت در استان ایلام

  • کد خبر : 10629
  • 04 شهریور 1402 - 9:09
بازدید معاونان وزارت بهداشت از مراکز بهداشتی، درمانی و دانشگاهی حوزه سلامت در استان ایلام
همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان ایلام، معاونان وزارت بهداشت نیز در شهرستان‌های این استان حاضر شدند و از خدمات حوزه سلامت در مراکز بهداشتی،درمانی و دانشگاهی این استان بازدید کردند.

بانگ خبر, به نقل از وبدا، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت از بیمارستان‌های رازی و شهدای ملکشاهی، کتابخانه مرکزی، خوابگاه‌های ۲۴ واحدی متخصصان، ۱۶ واحدی متاهلان و همچنین ساختمان دانشکده پزشکی بازید کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد ۲۰ میلیارد ریال برای محوطه‌سازی کتابخانه مرکزی، ده میلیارد ریال برای تجهیز مرکز رشد، ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز خوابگاه‌ متاهلی و ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص یابد و همچنین با ساخت ۱۰ زیست پزشک محل اسکان پزشکان، متخصصان و رزیدنت‌ها موافقت شد.
دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در پردیس دانشگاهی واقع در بانگنجاب حاضر شد و از خوابگاه‌های کوثر، اهل بیت، بوستان یک، دو و سه و کتابخانه مرکزی بازید کرد و همچنین در جریان مسائل و نیازمندی‌های دانشجویان خوابگاهی قرار گرفت.
سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو نیز به شهر سرابله سفر و از بیمارستان امام علی (ع) این شهر بازدید کرد و همچنین در بیمارستان رازی ایلام و انبار دارویی اربعین نیز حاضر شد.
دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت نیز دستور پیگیری خرید MRI و سی تی اسکن بیمارستان رازی را داد.
دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان در حال احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بدره بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت و بر تسریع در تکمیل پروژه با توجه به نبود بیمارستان در شهرستان تاکید کرد و همچنین به شهرستان دره‌شهر نیز سفر کرده و در جریان آخرین خدمات و نیازمندی‌های بیمارستان ولیعصر (عج) دره‌شهر قرار گرفت.
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10629

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.