• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار؛

اولویت‎ برنامه‏ های شهرداری تهران

  • کد خبر : 10496
  • 01 شهریور 1402 - 16:09
اولویت‎ برنامه‏ های شهرداری تهران
تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل امور زنان و خانواده و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با محوریت حمایت از اقشار تحت حمایت از جمله زنان سرپرست خانواده به امضا رسید.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده ، مریم اردبیلی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه یک فرصت برای بهره‌مندی از توانمندی زنان در آینده شهر است اظهار کرد: با مجموعه ظرفیتی که در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری موجود است می‌توانیم وضعیت کیفی و کمی تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانواده، وضعیت برندسازی و شرایط عرضه آن محصولات را بهتر از پیش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سود حاصل از این مجموعه و اقدامات، مشمول زنان سرپرست خانواده می‌شود خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در ۴ماده به امضای طرفین قرارداد رسیده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به محورهای همکاری طرفین هم اشاره و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای ایجاد شده در چهارراه ولیعصر (عج) تحت عنوان « پیاده‌راه هنر» با سرمایه‌‌گذاری، ساخت و مدیریت بهره‌برداری توسط صندوق ذخیره و با سیاست‌گذاری و نظارت اداره کل امور زنان ، سرمایه‌گذاری و مشارکت در تفاهم‌نامه منعقد شده فی مابین اداره کل امور زنان و خانواده و شرکت شهربان و حریم‌بان به ‌منظور تأمین مالی تولید البسه ، حمایت از معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار و کم‌برخوردار و فرزندان آنها، توسعه و ارتقای مراکز توانمندسازی ‌کوثر و مشاغل ‌خانگی به ‌عنوان ابزار توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی زنان ، توسعه و ارتقای مراکز عرضه تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانوار و کم ‌برخوردار، مولدسازی و خلق ارزش افزوده با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دو مجموعه در جهت مأموریت‌‌های محوله، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و امکان‌سنجی جهت توسعه فعالیت‌ها و مأموریت‌های طرفین قرارداد، ارتقای کیفیت محصولات و بازاریابی محصولات تولید شده در مراکز تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده و…. بخشی از این محورهاست.

جواد معصومی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره‌ کارکنان شهرداری تهران هم درباره این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با کمال افتخار از تمام عرصه‏های تولیدی تا حوزه‎های عرضه کالا ، حامی و خدمتگزار بانوان سرپرست خانوار خواهیم بود و این تفاهم‌نامه نقطه عطف و آغازی برای اقدامات مشترک است.

 

 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10496

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد