• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی شبکه بانکی است

  • کد خبر : 10469
  • 01 شهریور 1402 - 13:21
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی شبکه بانکی است
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: قرض‌الحسنه به عنوان یک تفکر در حال رشد است و و مدل بانکداری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اکنون به عنوان یک الگو در شبکه بانکی مطرح است.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین کارگاه آموزشی ۲ روزه رؤسای دوایر روابط عمومی و بازاریابی استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان، سمنان و مازندران طی ۲ روز در سالن همایش مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد.
«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک در این دوره آموزشی بیان کرد: قرض‌الحسنه به عنوان یک تفکر در حال رشد است و و مدل بانکداری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اکنون به عنوان یک الگو در شبکه بانکی مطرح است.
غلامی افزود: تعداد مشتریان بانک با شدت قابل توجهی رو به افزایش است، اما راه‌اندازی پلتفرم کیوبانک می‌تواند تا حد زیادی امکان ارائه خدمات را به‌صورت غیرحضوری فراهم کند.
وی گفت: از مهمترین مسائلی که اکنون مد نظر مدیریت بانک است، کلیدواژه‌های «شمولیت مالی» و «ارتقاء سواد مالی» برای بسط و گسترش قرض‌الحسنه در جامعه بوده و وظیفه همه همکاران همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف عالیه بانک است.
وی تصریح کرد: اکنون منابع بانک به ۲۰۰ همت بالغ شده که عدد قابل توجهی است و نشان می‌دهد عملکرد بانک بسیار مطلوب است.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک با اشاره به پایان فعالیت همیار بازاریاب‌ها و جایگزینی آن با همیار مشتری، افزود: از همیاران مشتری انتظار می‌رود به اندازه کارکنان شعب بر طرح‌ها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند در این رابطه توضیحات لازم را به مشتریان ارائه کنند.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کارگاه آموزشی بازاریابی خدمات بانکی گفت: به جای فرض بر چگونگی تشخیص و چگونگی صرف زمان مشتری، در مورد مشتریان تحقیق کنیم و با نیازها و خواسته‌هایشان به‌طور کامل آشنا شویم و با کسب اطلاعات بیشتر، خدمت بهتری ارائه کنیم.
وی در ادامه افزود: نگهداشت مشتری بسیار ارزان‌تر از جذب مشتری جدید بوده، به‌طوری که طبق تحقیقات انجام شده جذب مشتری جدید بین ۶ تا ۸ برابر نگه‌داشت مشتریان فعلی هزینه دارد. این بدان معنا نیست که از جذب مشتری جدید غافل شویم، بلکه باید همه تلاش خود را برای حفظ مشتری با تکریم آن‌ها همراه با رعایت اصول مشتری‌مداری به کار گیریم.
غلامی در ادامه این کارگاه به مباحثی چون بازاریابی محلی، بازاریابی دیجیتال، تکنیک‌های بازاریابی سنتی، مسئولیت اجتماعی، رصد و پایش رقبا پرداخت و افزود: پرستاری از مشتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان و CRM توسط اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، نشان داده قدم‌های خوبی در این زمینه‌ها برداشته است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10469

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد