• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز پزشک/ رشادت های پزشکان در سالهای خونبار و حماسه ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا، در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه است

  • کد خبر : 10425
  • 31 مرداد 1402 - 16:16
پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز پزشک/ رشادت های پزشکان در سالهای خونبار و حماسه ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا، در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه است
دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت و از مجاهدت های خالصانه ایشان قدردانی کرد.

بانگ خبر، به گزارش وبدا، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پرافتخار پزشک، یادآور جایگاه والا و‌ اثرگذار و مجاهدت خالصانه جامعه پزشکی است که همواره برای حفظ و ارتقای سلامت ملت بزرگ ایران از هیچ فداکاری و ایثاری فروگذار نکرده و با  عشق و ایمان، به خدمت رسانی مشفقانه به مردم می پردازند.

رشادت های پزشکان در سالهای خونبار و حماسه ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا، در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه است. دوران خطیری که پزشکان سختکوش و از خود گذشته کشور، تمام همت و سلامت خویش را به کار گرفتند تا از سلامت مردم پاسداری کنند و جمع بسیاری از این خانواده بزرگ در این راه مقدس به شهادت رسیدند تا نام بلندشان بر تارک افتخارات ایران اسلامی بدرخشد و    در اذهان همه ایرانیان به بزرگی و فداکاری ثبت و درج شود.

بر خود لازم می دانم ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت و پیشکسوتان این حرفه مقدس، از زحمات یکایک پزشکان خدوم و مردم دوست در سراسر کشور قدردانی  کنم و از خداوند متعال مزید توفیق ایشان را در مسیر خدمت روز افزون و کمک به تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت مسألت نمایم.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10425

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد