بانگ خبر؛

به گزارش بانگ خبر، روند راه اندازی مرکز تماس و پشتیبانی نمایشگاه کتاب، سال گذشته همزمان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد و امسال این سامانه بروزرسانی شده است.
ناشرانی که در فضای مجازی و فیزیکی ثبت نام انجام داده اند، اطلاعاتشان در کمیته داخلی ارائه و بالطبع نتایج ثبت نام ها اعلام شده و از طریق مرکز تماس و پشتیبانی نمایشگاه‌کتاب، فرایندهای بانکی و دستگاه کارتخوان‌هایشان راهنمایی شدند.
همچنین ناشرانی که باید در بخش فروش کتاب به صورت مجازی شرکت کنند، اطلاعاتشان به پنل فروش مجازی و سپس به بارگزاری کتاب و سامانه فروش منتقل شدند.
براساس این گزارش، درحال حاضر بیشترین تماس گیرندگان با مرکز تماس و پشتیبانی مجازی (call center) سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران از سوی خریداران بصورت مجازی بوده است و عمده سوالات خریداران به ارسال سفارشات و ناشران نیز به بارگزاری کتاب ها و بحث مالی و هماهنگی با شرکت پست بوده است.
مرکز تماس و پشتیبانی مجازی (call center) نمایشگاه کتاب به روند ارسال مرسولات رسیدگی می کند.
میان تیتر: ۸ هزار و ۳۹۹ تماس ناشر و خریدار با مرکز تماس و پشتیبانی مجازی (call center)
براساس این گزارش، مرکز تماس و پشتیبانی مجازی (call center) سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نخستین روز از نمایشگاه امسال تاکنون، ۸ هزار و ۳۹۹ تماس ناشر و خریدار به صورت مجازی با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ بوده است که اولین خریدار بخش مجازی نمایشگاه کتاب از بابل ۶:۵ دقیقه صبح اولین روز از برگزاری نمایشگاه بود.
شایان ذکراست، فعالیت این مرکز پاسخگویی از ساعت ۶ صبح آغاز شده و تا ۱۸ عصر ادامه دارد و این روند مرکز با اتمام نمایشگاه به پایان نمی‌رسد و تا دو ماه بعد از نمایشگاه ادامه خواهد داشت تا آخرین بسته مجازی که به دست خریدار برسد.
این گزارش می‌افزاید، از ۱۷ اردیبهشت ماه که یارانه نمایشگاه به طلاب، اساتید و حوزه علمیه اختصاص یافته، از طریق تیکت یا تماس تلفنی بر روند یارانه نظارت شد و اتفاق خوبی که امسال رخ داده، این است که برای یارانه دو سامانه را در یک سامانه تجمیع شد. یعنی نیازی نیست که افراد قبلا وارد سامانه بن شده باشند و دوباره وارد سامانه فضای مجازی شوند.
مرکز تماس و پشتیبانی مجازی نمایشگاه کتاب تهران با همه کمیته های فرهنگی، اجرایی، ناشران خارجی و دیجیتال همکاری های لازم را دارد.
سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد. 

تنظیم: نازنین جوادیه

By news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندید

ایران و مالزی کشورهایی با سابقه ای غنی در فرهنگ اسلامی و تعهد به ارزش های خانوادگی/ایران کشوری پیشرو در حوزه ارائه خدمات توانمند سازی زنان است

وبینار «نشست بررسی توافق همکاری با وزارت زنان،خانواده و توسعه اجتماعی کشور مالزی» صبح امروز با حضور مجازی دکتر سعید خادمی مشاور رئیس سازمان در امور فرا بخشی و ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی،دکتر مریم خاک رنگین مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی، نمایندگان معاونت امور توانبخشی،مرکز توسعه کارآفرینی،اشتغال و توانمند سازی و دبیرخانه شورای ملی سالمندان سازمان بهزیستی،نماینده وزارت امور خارجه و نماینده سفارت ایران در کشور مالزی و همچنین «دکتر ساتیش ال رنگگایه»دبیر کل و نمایندگان بخش روابط بین الملل و بخش های سیاست گذاری و برنامه ریزی استراتژیک،رفاه اجتماعی،امور زنان و توسعه جمعیت و خانواده «وزارت زنان، خانواده و توسعه اجتماعی» کشور مالزی، برگزار شد.