بانگ خبر، بیانگر عزم این سازمان در افزایش كیفیت خدمات و قطعات و رشد رضایتمندی مشتریان است.

 

مدیرعامل سایپایدك، كاهش میزان شكایات از خدمات پس از فروش و كاهش زمان توقف خودرو در شبكه نمایندگی‌ها را نتیجه افزایش كیفیت خدمات و تامین به موقع قطعات یدكی دانست و ابراز امیدواری كرد با حمایت‌های مدیریت ارشد گروه سایپا، این روند رو به رشد ادامه یابد.

 

مدیرعامل سایپایدك ادامه داد: پذیرش خودروهای تحت پوشش گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا در ۵ ماه نخست امسال، نسبت به متوسط میزان پذیرش در مدت مشابه در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲، با وجود افزایش تعداد خودروهای تحت پوشش گارانتی، به میزان ۳۵ درصد كاهش داشته است كه این واقعیت، بیانگر افزایش كیفیت خودروهای تولیدی است.

 

او گفت: پذیرش خودروهای وارانتی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است. همچنین فروش قطعات یدكی در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۱۱۴ درصدی مواجه شده است.

 

معظمی افزود: در خصوص مبارزه با تولید و توزیع قطعات تقلبی هم برای جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار، گشت‌های بازرسی استانی را فعال کردیم. این موضوع به طور جدی دنبال می‌شود و امیدواریم با کمک و یاری شبکه نمایندگی‌ها بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

By news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندید