بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران‌، در این جلسه محمدرضا محمودپناه ضمن تاکید بر اهمیت اصلاح داده های مشتریان، خواستار همکاری شبکه شعب و واحدهای ستادی در این امر شد.

 در طول این نشست که روسا‌، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری‌، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری‌، بانکداری خرد‌، سازمان و روش‌ها‌، روابط عمومی‌، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند‌، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.

وضعیت پیشبرد پروژه‌هایی چون مرکز تماس یکپارچه‌، سامانه CRM و ملی پیک توسط مدیران پروژه‌ها گزارش گردید. همچنین دستاوردهای نهایی پروژه‌های اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخشبندی کلان مشتریان طرح و بررسی شد.

By news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندید