بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر ابوالفضل نجارزاده در حاشیه حضور در بیمه مرکزی و مراسم امضا تفاهمنامه،در جمع کارکنان این شعبه حاضر شد.

وی ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و اطلاع از روند کار آنها،از تلاش آنها در جلب رضایت مشتریان تقدیر کرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین در گفت و گوی بی واسطه با مشتریان،ضمن شنیدن نقطه نظرات آنها درباره خدمات ارائه شده توسط این شعبه،رضایت مشتریان را مهم ترین دغدغه بانک ملی ایران در ارائه هر نوع خدمت و محصول جدیدی اعلام کرد.

By news

1402/12/26 20:04 492 بازدید

By news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندید